سقف متحرک پارچه ای

امروزه اکثر مردم سرزمین ما اشتیاق زیادی به استراحت و وقت گذراندن در فضای باز را دارند. یکی از فواید سقف متحرک پارچه ای این است که شما می توانید محیط استراحت یا تفریح خود را به وسیله آلاچیق های متحرک چند منظوره سازید. اجرای سقف های محرک این امکان را فراهم میسازد که محیط کاربری شما را از آفتاب، باران، برف و باد محافظت کند .

 

سایبان گستر داتیس به واسطه طراحی و اجرای سقف های متحرک برقی این امکان را به شما میدهد محیط های بیرونی شما را برای تجارت یا سکونت مهیا سازد .  شرکت سایبان گستر داتیس با نام تجاری آلباتروس تمهیداتی را برای شما مشتریان عزیز چیده است . به واسطه سیستم های سازه های متحرک میتوانید به راحتی بدون گرفتن مجوزات قانونی شهرداری و غیره مکان تفریحی منزل و یا کار خود را مسقف ساخته و بهره برداری کنید. سایبان گستر داتیس می تواند محیط زندگی و تفریح شما را به وسیله محصولات سقف متحرک در مقابل باران و باد و برف برای کاربری شما عزیزان چند منظوره سازد.

 

این نوع سقف متحرک پارچه ای با ایجاد یک فضای مسقف در ابعاد دلخواه، امکان استفاده از یک مکان را به دو صورت باز و سرپوشیده، در تمام ایام سال فراهم می‌آورند.

ابعاد قابل اجرای سقف متحرک پارچه ای

۱ امکان اجرای ابعاد یازده متر در یازده متر به صورت یکپارچه.

۲ امکان اجرای فاصله بین دو ریل حداکثر تا چهار متر.

۳ امکان مسقف سازی بدون محدودیت مساحت در قالب چند دستگاه.

ویژگی های سقف متحرک پارچه ای

• طراحی مدرن

• مکانیزم تسمه تایم (ساخت کشور ایتالیا) که کار حمل را در داخل ریل های راهنما انجام می دهد.

• صفحات نصب سایبان های دیواری استاندارد و سفارشی امکان تنظیم شیب افقی به حداکثر 20 درجه زاویه را دارد . حداقل زاویه 6 درجه تا 8 درجه بسته به اندازه برای زهکشی آب مورد نیاز است.

•  قابلیت نصب سقف متحرک بصورت معلق یا هنگینگ بدون نیاز به ستون در جلوی سازه.

• پارچه های ضد آب، نوع پوشش سقف ها قالباً از نوع پارچه های ضد نور و ضد آب پی وی سی می باشند.

 

• قابلیت روشنایی بخشیدن به فضاهای تفریحی و تجاری خود به وسیله لامپ های نقطه ای و خطی که در فریم های آلومینیومی سقف ها قابل کارگذاری می باشد.

 

• سازه چادری در هنگام جمع شدن، در کوچکترین سایز خود در قسمت هد باکس که در بالاترین نقطه اجرای سقف تعبیه شده است جمع می شود.

 

• به وسیله ناودانانی هایی که در فریم های بیرونی این سازه ها تعبیه شده است آب باران به پایین سازه هدایت میشود.

 

• امکان اجرای ابعاد یازده متر در یازده متر به صورت یکپارچه.

 

• امکان اجرای فاصله بین دو ریل حداکثر تا چهار متر.

 

• امکان مسقف سازی بدون محدودیت مساحت در قالب چند دستگاه.

ویژگی های سقف متحرک پارچه ای

1.ریل آلومینیومی
2.پروفیل ساپورت ناودانی
3.ستون
4.پایه ستون
5.کاور انتهای ریل

6.پروفیل زیرچادری
7.درپوش انتهایی
8.پارچه پی وی سی
9.جعبه پوشش موتور
10.موتور

11.لاستیک آب بند ناودانی
12.لاستیک آب بند پارچه
13.اتصال انتهای ریل
14.ستون های کناری
15.ستون ساپورت ریل و ناودانی

نصب سقف متحرک پارچه ای
طراحی مدرن سقف متحرک پارچه ای

اجزای تشکیل دهنده سقف متحرک پارچه ای

پوشش پارچه ای سقف متحرک

پوشش مورد استفاده در مجموعه آلباتروس از پارچه های با کیفیت که دارای ویژگی blockout به همراه بافت داخلی پلی استر با روکش پی وی سی در دو طرف بوده که دارای فیلم محافظ اشعه یو وی uv نیز می باشد. این پوشش مبتنی بر سفارش می‌تواند تولید کشورهای آلمان، فرانسه، بلژیک، کره و یا ترکیه باشد. با توجه به واردات مستقیم انواع پوشش های گفته شده توسط مجموعه آلباتروس، امکان سفارش انواع طرح ها و رنگ ها و کیفیت های گوناگون توسط سفارش دهنده فراهم شده است. پوشش هر سازه متناسب با تقسیم بندی های به خصوص آن، به روش hot air با دستگاه های تمام اتوماتیک ساخت مجموعه آلباتروس فرآیند آماده سازی را طی می‌کند. از جلمه چند شرکت معروف در زمینه ساخت پارچه های مخصوص سقف متحرک که شرکت آلباتروس با آنها همکاری دارد می توان شرکت دیکسون فرانسه، شرکت سیون بلژیک و شرکت مهلر آلمان اشاره نمود.

پوشش سقف متحرک پارچه ای

سیستم برقی و کنترلی

سیستم فرمان سقف های متحرک پارچه ای ، بر اساس نوع گیرنده موتور مورد استفاده، بر دو نوع هستند. اول موتورهای رسیور داخلی که نیاز به رسیور نیست، دوم موتورهایی که در کنار آن ها رسیور خارجی استفاده می‌شود. هر دو نوع مورد اشاره بر اساس سفارش انجام شده قابل به کار گیری ست. علی رغم وجود برندهای بسیار متنوع مدار فرمان در بازار، این مجموعه بر اساس تجربه بیش از ده ساله ی خود بهترین برندهای آزمایش شده را مورد استفاده قرار می‌دهد. توضیح آن که برق مورد استفاده در تمام انواع تکفاز بوده و خطرات و مشکلات برق سه فاز را نخواهد داشت. ۲ موتور، در تولیدات برند آلباتروس از موتور توبولار ساخت برند های تحت لیسانس شرکت سامفی فرانسه استفاده می‌شود . با این توضیح که ما جهت دوام بیشتر موتورها نوعا ضریب محاسبات توان را دو برابر در نظر می‌گیریم.

اجزای تشکیل دهنده سقف متحرک پارچه ای
ریموت سقف متحرک پارچه ای

مکانیزم انتقال حرکت سقف متحرک پارچه ای

مکانیزم مورد استفاده در سازه های مجموعه آلباتروس دارای طراحی اختصاصی بوده و می‌توان مدعی شد که در مقابل تولیدات اروپایی نیز برتری های خاصی دارند، این مکانیزم ها به دلیل مقاومتی که می باید در مقابل سایش داشته باشند از مواد پلی آمید الیاف دار با گرید ۶۶ تولید می‌شوند، این پلیمر یکی از گرانترین و ایضا مقاوم ترین پلیمرهای دنیاست.

سازه آلومینیومی

سازه آلومینیومی مشتمل بر ریل ها و پروفیل های نگه دارنده غشاء پوششی است که در مجموعه آلباتروس از متریال استاندارد با آلیاژ Al-6063 تولید می‌شوند و جهت استحکام بیشتر عملیات حرارتی t5 بر روی آنها انجام می‌پذیرد که تاییدیه آزمایشگاه های معتبر مواد و متالورژی گواه این مدعاست. استفاده از مواد استاندارد و عملیات حرارتی مذکور امکان اجرای سازه هایی با ابعاد بالاتر از توان دیگر شرکت ها را برای ما فراهم ساخته است. سازه آلومینیومی به روش الکترواستاتیک رنگ شده، و رنگ پودری آن درون کوره فرآوری می‌شود. با توجه به اینکه تمام روند گفته شده برای تولید و آماده سازی پروفیل در کارگاه‌های مجموعه آلباتروس انجام می‌گیرد لذا امکان انتخاب هرگونه رنگ دلخواه، اعم از ساده و دکورال (طرح چوب) برای سفارش دهنده ممکن می‌باشد.

سازه آلومینیومی سقف پارچه ای متحرک

آپشن های قابل استفاده برای سقف های متحرک پارچه ای

نور پردازی در سقف متحرک

یکی از قابلیتهای بسیار جذب و ویژه سقفهای متحرک سیستم نورپردازی سقف های متحرک می باشد. در این ماژول های زیبا که تولید مجموعه آلباتروس هستند از کیت های ال ی دی از نوع smd و cob استفاده شده است. برق مورد استفاده آن ها نیز dc و دوازده ولت بوده و هر گونه اتصال احتمالی به سازه هیچ گونه خطری برای افراد نخواهد داشت.

دو مدل روشنایی شرکت آلباتروس به شما پیشنهاد می دهد, مدل نقطه ای و مدل خطی بصورت شکل زیر

سقف متحرک پارچه ای کافی شاپ
سقف متحرک پارچه ای با نورپردازی
نورپردازی نقطه ای در سقف متحرک پارچه ای

سنسور باد ، نور و باران

سنسور باد به عنوان یک ماژول کاربردی به موتور ملحق شده و هنگام وزش باد در سرعت از پیش تعیین شده، فرمان تغییر وضعیت سقف را جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی به موتور منتقل می‌کند.مازول نور ماژول می‌تواند تابش نور خورشید را بر اساس شدت تنظیمی پایش کرده و فرمان لازم را به موتور انتقال دهد.همانطور که قابل تصور است برای سنسور باران، این ماژول بارش باران را سنس کرده و فرمان لازم را به موتور منتقل خواهد کرد.

سقف متحرک پارچه ای با سنسور باد

سیستم های گرمایشی و سرمایشی

انواع سیستم های گرمایشی از جمله گرماتاب برای گرمایش فضای مسقف شده توسط این سازه ها قابل پیش بینی و اجراست.

سقف متحرک پارچه ای با سیستم گرمایشی
سیستم سرمایشی سقف متحرک پارچه ای

انواع سقف متحرک پارچه ای قابل اجرا

سازه مستقل و روی چهار ستون
یک سمت دیوار و سمت دیگر ستون
یک سمت دیوار و هنگر تصویر
یک سمت دیوار و پایه های کرو (curve)
سازه دو طرفه به صورت مستقل و روی شش ستون
سازه دو طرفه به صورت ستون وسط و هنگر تصویر سازه دو طرفه به صورت ستون وسط و پایه های کرو (curve)
توضیح بسیار مهم و وجه تمایز برند آلباتروس با دیگر تولید کنندگان آنکه تمامی سازه های فوق همانند تصاویر، علاوه بر ریل های صاف با ریل های کرو curve) ) نیز قابل اجرا هستند.

انواع سقف متحرک پارچه ای

مشاهده کاتالوگ رنگ های کوره ای الکترواستاتیک

چند نمونه فیلم سقف های متحرک پارچه ای

کاربرد سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای را می توان در هر مکانی نصب و مورد استفاده قرار داد. بیشترین مکان هایی که از سقف پارچه ای استفاده می شود معمولا رستوران و کافی شاپ ها، هتل ها، پاسیو و حیاط خلوت ساختمان مسکونی، حیاط تجاری و بالکن می باشند. سقف های پارچه ای متحرک رفاه، آرامش و زیبایی را به همراه می آورند و با توجه به فضا و اندازه های محل نصب سقف برای شما ساخته می شوند. شما می توانید حتی برای باغ یا حیاط منزل خود سقف پارچه ای متحرک نصب کنید و تا مدت ها از آن لذت ببرید. خوبی سقف های متحرک این است که برای باز و بسته شدن نیازی به حرکت دست نداشته و حتی از راه دور نیز قابل تنظیم هستند و با استفاده از ریموت می توان آن ها را باز و بسته کرد.

سقف متحرک پارچه ای رستوران

همانطور که گفتیم یکی از کاربردهای سقف متحرک پارچه ای برای کافی شاپ و رستوران های روباز می باشد. تقریبا همه افراد به غیر از کیفیت غذای هر رستورانی به ظاهر و فضای آن نیز اهمیت می دهند و دوست دارند در یک مکان آرامش بخش، زیبا و رمانتیک غذای خود را میل کنند. رستوران های روباز این امکان را به مشتریان می دهند که به جای قرار گرفتن در یک فضای بسته و تاریک در فضایی باز، با ویویی زیبا بنشینند و غذا بخورند. لازمه ی ساختن کافی شاپ یا رستوران روباز سقف یا سایبان متحرک می باشد. البته سقف های ثابت و سازه های کششی نیز وجود دارند، اما سقف های متحرک بسیار کاربردی تر و مدرن تر می باشند. در ضمن رنگ پارچه سقف متحرک رستوران را می توانید با تم فضای رستوران ست کنید و یک محیط بسیار زیبا داشته باشید.

سقف متحرک پارچه ای برای تراس

تراس ها بخشی از خانه هستند که معمولا در تمام فصل ها قابل استفاده نمی باشند. خیلی از افراد اصلا از تراس خانه خود استفاده ای نمی کنند در حالی که یکی از مکان های زیبا که می تواند فضایی عالی برای استراحت و تفریح شما باشد، تراس یا بالکن خانه است. با نصب سقف متحرک پارچه ای می توانید تراس را برای هر فصلی قابل استفاده کنید. این سقف های جمع شونده در تراس های منزل مسکونی یا تجاری قابل نصب بوده و به کمک آن ها می توانید در روزهای آفتابی از تابش مستقیم نور خورشید و گرمای بیش از حد در امان باشید و در روزهایی که هوا مناسب است با باز کردن سقف پارچه ای از هوای آزاد لذت ببرید. مزیت سقف های پارچه ای متحرک این است که هر وقت نیاز به فضای سرپوشیده در تراس داشتید کافیست دکمه روی ریموت را فشار دهید. با داشتن سقف متحرک در تراس خود می توانید مبل، میز و صندلی قرار دهید، بی آن که نگران باشید نور خورشید به پارچه مبلمان آسیب برساند یا زیر بارش باران خیس بشوند.

سقف متحرک پارچه ای منزل
سقف متحرک پارچه ای پارکینگ

سقف پارچه ای متحرک برای پارکینگ

نصب سایبان یا سقف متحرک پارچه ای برای خودروهایی که پارکینگ سرپوشیده ندارند بسیار ضروری می باشد. هرکس خودور داشته باشد می داند که قرار دادن ماشین در فضای آزاد بدون پوشش چه مشکلاتی را پیش می آورد. در روزهای گرم سال خودرو زیر نور خورشید داغ شده و نشستن در ماشین تقریبا غیر ممکن میشود از طرفی خورشید کم کم به رنگ خودرو هم آسیب می زند. ماشینی که زیر سقف قرار نگیرد در روزهای برفی و بارانی خیس شده و لک بارندگی روی آن می ماند و حتی شیشه ها دار یخ زدگی می شوند. یک سقف پارچه ای متحرک برای کسانی که پارکینگ سرپوشیده ندارند بسیار مناسب است. پارچه این سقف ها مقاوم بوده و مزیت آن این است که هر زمان نیازی به سقف نداشتید آم را با ریموت می بندید تا طول عمر سقف نیز افزایش یابد.

افزایش طول عمر سقف متحرک پارچه ای

راه های بالا بردن طول عمر سقف متحرک پارچه ای چیست؟

می دانید که سقف های متحرک اگر با تجهیزات مرغوب و باکیفیتی تولید شده باشند، سالیان سال برای شما کار می کنند و دیگر نیازی به خرید مجدد و تعویض سقف متحرک نخواهید داشت، البته به شرط اینکه مراقبت های لازم را نیز از سقف انجام داده و از آن به خوبی نگهداری کنید. با انجام کارهای زیر می توانید طول عمر سقف متحرک خود را بالاتر ببرید.

با رعایت یکسری نکات بسیار ساده می توانید طول عمر سقف پارچه ای خود را بالا تر ببرید. ابتدا در هنگام نصب سقف پارچه ای حتما ناودان خروجی آب سقف را بررسی کنید تا آب برف و باران در فصول سرد سال به راحتی از ناودان خارج شود. حتما برای نگهداری بهتر سقف هایتان باید آن را حداقل سالی دوبار تمیز کنید. البته یادتان باشد که در شستشوی سقف ها زیاده روی نکنید. سقف را هر چند وقت یکبار بررسی کنید تا پارچه یا قسمت های دیگر دچار آسیب نشده باشند. حتما دقت کنید سقف کاملا صاف باشد تا آب باران در یک قسمت آن جمع نشود. سقف پارچه ای خیس را هیچ گاه نبندید، ابتدا بگذارید سقف خشک شود سپس آن را جمع کنید.

انواع پوشش سقف متحرک پارچه ای

شستشن سقف پارچه ای متحرک

برای بالا بردن طول عمر سقف متحرک پارچه ای باید به موقع آن را تمیز کنید. هرگز نگذارید لکه ها و آلودگی ها به مدت طولانی روی پارچه سقف متحرک بمانند، زیرا هم لکه ها دیرتر و به سختی پاک خواهند شد و هم میتوانند به بافت پارچه آسیب وارد کنند. از طرفی برای شستشوی سقف متحرک نباید از مواد شوینده قوی استفاده کنید و یا بیش از حد پارچه را تمیز کنید. زمان مناسب برای شستشوی سقف های متحرک ماهی یک بار می باشد. البته زمان تمیز کردن سقف هر کس بستگی به میزان آلودگی و آب و هوای آن منطقه دارد. اگر در محله ای زندگی می کنید که بارندگی، گرد و خاک و به طور کلی آلودگی زیادی ندارد، می توانید سقف را هر دو سه ماه یکبار تمیز نمایید.

در تمیز کردن ماهانه از مواد شونیده زیاد و قوی استفاده نمی شود. شما به آب و کمی صابون، شامپوی ملایم یا مایع ظرفشویی دارید. اگر پارچه سقف برقی خیلی کثیف نشده باشد 5 درصد از ماده شوینده را در آب ولرم حل کنید اگر آلودگی روی سقف بیشتر بود درصد ماده شوینده را کمی بیشتر کنید. ابتدا با شلنگ یا سطل آب سقف سقف را خیس کنید. ماده ملایم شوینده را با آب مخلوط کرده سپس برس نرم یا اسفنجی برداشته و آن را به کف آماده شده آغشته کرده و شروع به تمیز کردن سقف متحرک می کنید. در پایان به خوبی آبکشی کرده و هرگز سقفی که به طور کامل خسشک نشده را نبندید. بهتر است در یک روز آفتابی شروع به تمیز کردن سقف کنید تا به سرعت در معرض نور خورشید خشک شود.

انواع پوشش های سقف متحرک پارچه ای

پوشش های مختلفی برای سقف متحرک پارچه ای استفاده می شود. هر پوشش با توجه جنسش ویژگی منحصر به فردی داشته و برای شرایط آب و هوایی خاصی مناسب است. به طور مثال برای آب و هوای شرجی و پر بارندگی باید پارچه ای ضد آب انتخاب شود. در ادامه با چند نمونه از پارچه های سقف متحرک آشنا خواهید شد.

سقف پارچه ای کتان

کتان یکی از اولین پارچه هاییست که در ساخت سقف های متحرک پارچه ای و سقف های چادری استفاده شده است. این نوع پارچه قیمت ارزانی داشته اما مقاومت کششی آن نسبت به پارچه های جدید کمتر می باشد. انعطاف پذیری پارچه های کتان قابل توجه بوده، اما به طور کلی طول عمر کمی دارند.

سقف متحرک پارچه ای برزنتی

برزنت یکی از پرکاربردترین پارچه ها در سقف های متحرک می باشد. ضد آب، منعطف، مستحکم و مقاوم می باشند. برای کسانی که به دنبال سقف های اسپرت و زیبا می باشند، بسیار مناسب بوده و در طرح و رنگ های متنوعی قابل سفارش است. درضمن به مرور زمان رنگ این پارچه ها از بین نمی رود.

سقف متحرک پارچه ای pvc

یکی از پارچه های پرکاربرد در سایبان ها و سقف های متحرک، پارچه پی وی سی می باشد. در واقع این پارچه ها، پارچه های پلی استر با روکش پی وی سی هستند که استفاده از آن ها به دهه 60 میلادی برمی گردد. از خصوصیات پارچه های pvc مقاومت بسیار بالا در مقابل پوسیدگی، تحمل نور خورشید و اشعه فرابنفش، ضد آب، ماندگاری بالا، انعطاف پذیری و تحمل فشار و وزن زیاد می باشد. با توجه به همین ویژگی ها از این پارچه در تولید سقف متحرک پارچه ای استفاده می شود. قیمت پارچه های پی وی سی نسبتا ارزان است اما از آن جا که این پارچه ها وارداتی می باشند، قیمت آن ها وابسته به نوسانات ارز متغییر است.

پارچه pvc سقف متحرک پارچه ای

پارچه ترانزیت سقف متحرک

پارچه ترانزیت کره ای که به آن پی وی سی یا پارچه مشمایی هم می گویند. این پارچه از پی سی وی و بافت ابریشمی ساخته می شود. یکی از کاربرد آن ها قرار گرفتن در عقب ترانزیت ها می باشد. و کاربرد دیگر آن ها در ساخت سقف متحرک پارچه ای می باشد. البته در پوشش سقف های ثابت و سازه های کششی نیز از این پارچه استفاده می شود. پارچه ترانزیت دو رو بوده یعنی هر دو سمت آن یک رنگ می باشد، لایه رویی این پارچه یو وی بوده و یک لایه ژلاتینی داشته که از تجمع گرد و خاک و آلودگی ها رو پارچه جلوگیری می کند. با وجود این خصوصیات این نوع پارچه برای انواع سایبان ها و سقف های متحرک مناسب است اما نمونه کره ای و آلمانی اصل آن بسیار باکیفیت است در حالی که نمونه چینی آن نیز در بازار وجود دارد. پارچه ترانزیت چینی بعد مدتی در معرض نور آفتاب تغییر رنگ می دهد به همین علت هم قیمت پایینی دارد. اما در آلباتروس پوشش سقف های متحرک پارچه ای 5 گارانتی داشته، بنابراین مطمئن هستیم که پارچه هایی برای این سقف ها استفاده می شود که  دچار ترک خوردگی، پارگی و رنگ پریدگی نخواهند شد.

نظرات مشتریان سقف متحرک پارچه ای

واسه کافی شاپمون سقف پارچه ای متحرک نصب کردید، اصلا کافه رنگ و لعاب دیگه ای به خودش گرفت. البته ما قبل از این هم کافی شاپمون دایر بود منتها فقط داخل اما دیدیم برون کافه هم فضای خوبیه و اینجوری تو کرونا هم مشتری ها بیشتر میشه چون اغلب مردم از بعد شیوع کرونا روی آوردن به کافه و رستوران های روباز و راه اندازی قسمت روباز کافه مون بدون سقف های شرکت شما امکان پذیر نبود و ممنون که تو انتخاب طرح پارچه سقف هم بهمون مشاوره دادید تا متناسب دکور کافه طرح و رنگ پارچه رو انتخاب کنیم.
ایمان شرافت
سقف پارچه ای کافی شاپ
سقف پارچه ای متحرکی که برای پارکینگ ما ساخته شد خیلی خوبه. سپاسگزارم از شرکت آلباتروس قبلا نمونه از سقف متحرک دیده بودم در منزل یکی از اقوام که می گفتند بعد از یک سال خراب شده و دیگه با ریموت باز و بسته نمی شده و انگار موتورش مشکل پیدا کرده بود. من به همین علت کمی وسواس در انتخاب فروشگاه و شرکت سقف های برقی داشتم اما خوبیه محصولات شما اینه که گارانتی داره و اونقدر رفتار و برخورد خوبی با مشتریان دارید و هر وقت سوال داشته باشم تا حالا بهم جواب دادی که حس می کنم حتی اگر مشکلی هم پیش آمد شما می تونید حلش کنید.
شکیبا مشکات
سقف متحرک برای پارکینگ
باسلام خسته نباشید. امیدوارم که همیشه پرروزی و درحال پیشرفت باشید. بسیار ممنونم بابت سقف پارچه ای متحرک ما که تا الان بسیار زیبا و مفید بوده برای ما. قیمت های مناسب و نظرات مثبت مشتریان نظر من رو هم جلب کرد و تولید سقف پارچه ای برای بالکن رو به شما سفارش دادم و الان خودم جزو کسانی هستم که نظر مثبتی داره. اگر کسی فضایی در منزل یا محل کار خودش داره که آفتاب اذیتش می کنه یا لازم هست که اون محیط سقفی داشته باشه بنظرم یک سقف پارچه ای برقی میتونه بسیار مفید باشه.
رضا رستمی
سقف متحرک برای پارکینگ

سوالات متداول سقف متحرک پارچه ای

شاید به نظرتان بیشترین کاربرد سقف پارچه ای در رستوران یا کافی شاپ ها باشد، اما این سقف های را می توان در تراس ساختمان های تجاری و اداری نیز نصب کرد و فضایی بسیار شیک، زیبا و ایمن ایجاد کرد. این سقف ها را با توجه به شرایط جوی می توانید باز یا بسته نگه دارید و در روزهای آفتابی زیر سایه آن لذت ببرید.

سقف متحرک پارچه ای در شرکت آلباتروس با بهترین متریال و کیفیت ساخته می شود، پوشش پارچه ای این سازه ضد آب بوده و در مقابل بارندگی های زیاد مقاوم می باشد، از طرفی جنس آن طوریست که می تواند مدت ها در برابر نور خورشید قرار بگیرد و هیچ گونه پوسیدگی برایش رخ ندهد، همچنین می تواند تا حدود 70 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

البته سقف های پارچه ای نباید در معرض لوازم نوک تیز و برنده قرار بگیرند.

پارچه هایی که در سقف های متحرک به کار می روند، از الیاف پلی استر ساخته شده و برای مقاومت و بالارفتن طول عمر آن یک لایه پی وی سی نیز روی پارچه قرار می گیرد. در ضمن در ساخت پارچه سقف متحرک از لایه ای مشکی لابه لای الیاف پارچه استفاده می شود که این لایه مشکی باعث جلوگیری از ورود نور خورشید می شود.

تمام پروژه و سقف هایی که در شرکت آلباتروس ساخته شده است را می توانید در همین سایت در بخش پروژه ها مشاهده نمایید. همچنین ویدیوهای بسیاری از سقف های ساخته شده داخل کانال آپارات آلباتروس وجود دارد، که برای دیدن ویدیوهای بیشتر می توانید به آپارات هم مراجعه نمایید. در نهایت اگر با مشاوران ما در تماس باشید می توانید از آن ها بخواهید تا تصاویری از نمونه سقف متحرک پارچه ای را برایتان ارسال نمایند.

شرکت آلباتروس از با سابقه ترین تولید کنندگان سقف های متحرک می باشد. و کار خود را از سال 1387 آغاز کرده است. این شرکت مجرب ترین طراحان و کارکkان را داشته و به همین دلیل می توانند با کیفیت ترین محصول را برای شما بسازند. با خرید سقف پارچه ای برقی از این شرکت یک محصول باکیفیت و دارای گارانتی دریافت خواهید کرد و هر گاه مشکلی برای آن پیش آمد می توانید با پشتیبانی شرکت تماس گرفته تا مشکل را برطرف نمایند.

تعداد موتور الکتریکی به کار رفته در سقف متحرک برقی شما بستگی به عواملی مثل ابعاد و اندازه سقف دارد. معمولا برای هر 50 متر مربع سقف پارچه ای یک موتور استفاده می شود. البته برای انتخاب موتور سقف متحرک باید به مدل و توان آن ها نیز دقت شود.

سقف های متحرک پارچه ای مناسب برای تمامی استان های کشورمان هستند زیرا پارچه های مورد استفاده در این نوع سازه تحمل بازه دمایی منفی 30 درجه تا مثبت 70 درجه را دارند البته استفاده از سقف پارچه ای در مناطق سردسیر و برف خیز مستلزم نصب سیستم گرمایشی زیر سقف و یا جمع کردن پوشش سقف به هنگام بارش سنگین میباشد.

متاسفانه خیر ، استاندارد شیب برای نصب سقف های پارچه ای بازه ی 7 تا 10 درصد میباشد

در صورتی که سقف با شیبی کمتر از مقدار استاندارد نصب شود به هنگام بارش اب روی پارچه ی سقف جمع شده و باعث کش امدن پارچه ی سقف و دفورمه شدن آن و در نهایت از بین رفتن پارچه میشود.

سقف های پارچه ای تولیدی شرکت آلباتروس به دلیل رعایت تمامی اصول ساخت سقف متحرک در دنیا و همچنین نصب توسط تیم متخصص کاملا آب بند میباشد.

سقف های متحرک تولیدی ما دارای ناودان Gutter)) در پیشانی کار برای خروج آب بوده و محیطی بدور از نگرانی جهت آببندی برای شما میسازد.

اما در مورد هوابندی سقف های پارچه ای ، در صورتی که سازه ی سقف به صورت آلاچیق کامل با شیشه های نصب شده در طرفین اجرا شود بسته به نوع شیشه میتوانند تا 90 درصد هوابندی را تامین کنند.

از انجا این نوع از محصولات ما کاربری فراوانی در پاسیو های منازل دارد ، تیم ما با این سوال همواره مواجه است

سقف های پارچه ای متحرک در بهترین حالت میتوانند با توجه به مشخصات فنی تا 60 درصد صدای محیطی را در خود جذب کنند. اما در کل این محصول نمیتواند تنها وظیفه ی عایق کردن صدا را داشته باشد.

متاسفانه خیر، همواره جهت کورس حرکتی سقف متحرک در راستای شیب باید باشد و نمیتوان سقف متحرک پارچه ای را با شیب عرضی نصب کرد.

در مورد موتور های مورد استفاده در سقف های متحرک به صورت مفصل در مقاله ی آشنایی با نیرو محرکه سقف های متحرک توضیح داده شده است که میتوانید به مقاله مراجعه کنید.

در سقف های متحرک پارچه ای آلباتروس  از موتور های برقی لوله ای با برند های معتبر دویا ، سامفی و بارزانته با قدرت های 120 تا 140 نیوتون بر متر استفاده میشود.

سقف های آلباتروس دارای سیستم نورپردازی LED  در دو نوع خطی (Linear)  و به صورت نقطه ای (Spot) هستش که امکان کم و زیاد کردن مقدار نور(Dimmable) از روی ریموت کنترل نیز امکان پذیر است

محاسبه ی هزینه ی سقف متحرک پارچه ای به چندین پارامتر بستگی دارد، متراژ محیط ، نوع متریل مورد استفاده اعم از برند موتور ، نوع نور ، نوع و برند پارچه ، رنگ سازه ، نوع اتصال سقف، هزینه ی ساخت شاسی در صورت لزوم و …..

اما در کل اعلام قیمت بر اساس متراژ محیط ، ساخت شاسی در صورت لزوم و هزینه نصب به صورت مکتوب اعلام خواهد شد.

جهت استعلام قیمت میتوانید از تیم فروش ما کمک بگیرید البته برای تسریع روند میتوانید عکس و متراژ محیط را به شماره های واتساپ مجموعه ارسال نمایید تا در اسرع وقت برای شما استعلام قیمت امادهع کنیم.

تمامی محصولات آلباتروس دارای دوسال گارانتی میباشند

تمامی محصولات آلباتروس دارای 5 سال خدمات پس از فروش میباشد

بسته به متراژ سقف متفاوت خواهد بود اما سقف های کوچک تر از 40 متر مربع عموما در بازه زمانی 2 تا 3 روز نصب خواهد شد.

در صورت رعایت موارد فنی که به هنگام تحویل سازه به خریدار اعلام میگردد سقف های متحرک پارچه ای میتوانند طول عمری بین 10 تا 15 سال داشته باشند

15 Comments

  1. قاضی زاده گفت:

    چرا تو بعضی از عکسها سقف متحرک پارچه ای شیب داره ولی بعضی جاها سطح صافه؟ یعنی با سلیقه مشتری ساخته میشه منم میتونم سخته پارچه‌ای شیبدار سفارش بدم که حالت سایه بان طور داره؟! یا اینکه مثلا سخت پاشیب شونه مقابل تنظیم میشه با ریموت زاویه سخت را تنظیم کرد اگه اینجوری باشه خیلی خوبه من می خوام برای تراس خونم سقف پارچه‌ه ای بخرم اما نمیدونم چه مدلی باشه بهتره؟

  2. شمشکی گفت:

    من سفارش سقف پارچه ای متحرک برای کافه رستورانم دارم فضامون متوسطه نه خیلی بزرگ‌نه خیلی کوچک، الان برای درست کردن سقف پارجه ای اول میایید از مکان نصب و رستوران بازدید میکنید؟؟ چقدر طول میکشه سفارشمون اماده و نصب بشه در نهایت؟ چون میخوام بدونم بعد از نصب دیگه رستوران راه اندازی بشه روز دقیقش رو میخوام‌برنامه ریزی کنم

  3. بهرام عبداللهی گفت:

    ممنونم از سایت خوبتون خیلی مطالب خوبی قرار دادید من به تازگی‌با سقف متحرک پارچه ای آشنا شدم و میخوام برای پارکینگمون بخرم.. البته هنوز مطمئن نیستم که این نوع سقف برای پارکینگمون مناسبه یا نه چون دیدم انواع دیگه ای هم وجود دارع.. اگه طول عمر سقف پارچه ای ها خوب باشه و زود خراب نشن اوکیه

  4. قهرمانی گفت:

    تراس خانه ما رو که سقف متحرک پارچه ای خیلی واقعا زیبا کرده و به غیر از این که خودمون از سایش استفاده میکنیم. گل و گیاه هم توی تراس قرار دادیم و دیگه میتونیم میزان نوری که به گیاهان می خوره را تنظیم کنیم. هر وقت احساس کردیم بارندگی شدیده یا نور زیادی داره به گیاها میتابه سقف رو باز میکنیم که سایه ایجاد کنه

  5. زهرا زارعی گفت:

    جنس سقف متحرک پارچه ای هم خودمون میتونیم تعیین کنیم ؟ یا فقط از یک جنس پارچه استفاده می کنید؟ من دیدم پارچه ها تنوع بالایی دارند و در طرح و رنگ های مختلفی هم هستند من چون برای محیط کارم میخوام که سقفی که میگیرم به دکوراسیون اونجا هم بیاد و رنگ و جنس پارچه ها هم خیلی واسم مهمه.

  6. Asha گفت:

    من یک سقف متحرک پارچه ای برای پارکینگ میخوام. پارکینگ ما سقف نداره و رو باز هست تازه خونمون رو عوض کردیم و میخوام هر چه زودتر یه کاری کنم که ماشینمون نمونه زیر باد و بارون این روزا.فقط یک قیمت به من بفرمایید که سقف پارچه ای که دوتا ماشین زیرش قرار بگیره چقدر میشه؟

  7. Kamali گفت:

    من یک سقف متحرک پارچه ای که بصورت کشویی باز و بسته می شود را از این شرکت خریدم، از خریدم رضایت دارم. خیلی کاربردی هست به خصوص برای حیاط و به عنوان سقف پارکینگ. ما ماشین را زیر این سقف پارک میکنیم. قصد داریم برای استخر هم یک سقف دیگه سفارش بدیم چون از این فروشگاه راضی بودیم

  8. پرهام حسینی گفت:

    برای پارکینگ مو که مصوب نیست نیاز به سقف متحرک داریم اما نمیدونیم سقف متحرک پارچه ای براش مناسب هست یا نه. اگه میشه در این زمینه راهنمایی مون کنید تا ببینیم چه نوع پوششی برای پارکینگ مناسب تره چون پایه مقاوم تر باشه و پیشتر در معرض هوای گرم و سرد قرار میگیره

  9. شکیبا اخباری گفت:

    رو سقف متحرک پارچه ای هم امکان چاپ تصویر هست؟ میتونیم یه پارچه ساده مشکی انتخاب کنیم برای سقف بعد یک عکسی رو بدیم‌بهتون که اون رو روی پارچه چاپ کنید؟ بعضی از شزکتا همچین کاریو میکنن. به خصوص واسه مغازه ها ک روی سقفهاشون تبلیغات میزنن

  10. فرخی گفت:

    شما کدوم پارچه و پوشش را برای سقف متحرک پارچه ای استفاده می کنید؟ آیا میتونیم خودمون نوع و جنس پارچه را انتخاب کنیم یا همه سقف هایی که تولید می‌کنید از یک نوع پارچه ساخته می‌شوند؟ پارچه هاتون قابلیت چاپ لوگو هم روشون دارند؟؟

  11. شاکری گفت:

    از کجا میتونیم نمونه سقف متحرک پارچه ای هایی که خودتون درست کردین رو ببینیم؟ مسیر تعریف شرکت شما رو شنیدم اما خوب می خوام نمونه کارهاتون رو هم ببینم هم سقف پارچه ای خودمون ایده بگیرم و هم کیفیت کارتون را بررسی کرده باشم. بعد یه سوال دیگه شما خودتون تولیدکننده این سقفها هستید یا تمام قطعات را می‌خرید و مونتاژ می کنید؟

  12. طارق مطلوبی گفت:

    آقا این سفارش های سقف متحرک پارچه ای رو چند روزه تحویل میدید؟ الان ما دو سه هفته است سفارش دادیم. چند بار پیگیری کردم باهاتون تماس گرفتم. اما هنوز هم برای نصب سقف باهام هماهنگی نکردید و انگار آماده نشده. گفتم‌بپرسم چقدر طول میکشه مگه؟ آخه می دونید که این سقف پارچه ای را برای پارکینگ مو سفارش دادم الان هم بارندگی‌ها شروع شده و مدام ماشین زیر بارون میمونه.

  13. Azimpoor گفت:

    میخواستم‌تشکر کنم.. چند روز پیش اومدن برای نصب سقف متحرک پارچه ای مغازه ما.. خیلی خوب شده رنگش دقیقا همونی شد که مدنظر داشتم و با طراحی داخلی مغازه کاملاً ثبت شده خیلی از رفتار و اخلاق کارشناسان و کارکنان چون لذت بردم امیدوارم که موفق باشید

  14. خلعتبری گفت:

    سلام سقف متحرک پارچه ای برای حیاط ویلا مون میخواستم. ویلای بنده شهریار هم هست شما برای اونجا میتونید تشریف بیارید و اندازه‌گیری و کارشناسی های لازم را انجام بدید و در نهایت نصب کنید آیا اصلاً به اطراف تهران سرویس میدید؟

  15. سیمین رضوی گفت:

    شما برای ساخت سقف متحرک پارچه ای از چه جنس پارچه ای استفاده می کنید؟ من اطلاعات زیادی راجع به انواع پارچه های سقف دهان دارم لطفاً راجع به کیفیتشون و اینکه از کجا وارد میشن هم توضیح بدید. کدوم جنس پارچه بهتره برای سقف پارچه ای؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.